Förkylda!


Åh , vilket väder asså ...
så vi ska stanna hemma ,
Båda Jag och min plutt är förkylda
Jag tycker så synd om min älsklo , han kan knappt
sova, fick sova i min famn i natt , för han vägra sova i sin säng
älskade älskling då .
Just nu sover han , han sov kl 10.30 .
så jag passa på att städa , För jag lätt bli o städa
medans min plutt va grinig , Min man va hemma
det va bra det oxo för då hade vi lite sällskap hemma
;D ,,
. Min älskling köpte bil igår . ..

Nej , nu vakna han , han börjar gråta



bye  <3

Kommentarer
Postat av: LAACY

nää, självklart inte! men de är inte så kul att få höra =/



Åhh, vad kul att du läser min blogg, du får jättegärna skriva igen =D blir jätteglad då, hihi.

2008-11-28 @ 11:01:11
URL: http://mami89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0