sömnlös natt!!


Ha ! just nu sitter jag här , dricker Frukt te och läser blogg , mysit
Min son sover för tredje gången , Gah. . Han somna 11 igår , vakna kl 3 och vägrade somna

Så vi satte oss i vardagsrummet , ville inte väcka min man som ska vakna 6
Haha gissa hur länge vi var vakna , jo till 5 gissa om jag va sjukt trött ammade han så la jag han i sin säng
då somna han, då vaknade han igen kl 6 och somna om jätte fort ...
HAHA asså gissa om jag blev galen
sen vaknade han 8 .. då var han fortfarande trött . somnade i min famn ....
Men jag kan inte sova
Nuu .. Gah typiskt..
Alltid så , När jag inte kan sova då sover han

AH , idag ska min man laga mat :D
 wiie..

FISK !!


Ciao
Kärlek till er

Kommentarer
Postat av: kathy

Hejsan!Tack för inlägget i min blogg =) Vilken sötnos du har hehe..

Tortellinigratängen var inte alls svår att göra men folk tror att man har lagt ner värsta mkt tid på den =) Recept:

1 pkt valfri tortellini

1 burk passerade tomater

½ paket riven ost

en skvätt grädde eller creme fraiche

hackad lök

vitlök

krydda efter smak med typ basilika, oregano, persilja mm m

2008-11-21 @ 21:16:18
URL: http://twinmami.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0