3 sep - 3 månader

Det första jag ser när jag vaknar att det är dåligt väder så tråkit jag som tänkte ta ett
promenad med lillen men nej, + att jag håller på att bli förkyld , kan det bli värre ohh =(
Shit . vad tiden går fort
min älskade son är 3 månader idag GRATTIS
vill inte att han blir stor , =p
men endå vill jag se hans första steg och säga mamma =D.
Imorgon ska darin ta spruta hos bvc , Hur ska jag klara av att se
han få ont o gråta. men hoppas det går bra =) .

just nu så sover plutten,
Jag sitter här och spanar in andra blogg
som jag är beroende av haha , Så kul..
AH - vad ska jag laga för mat idag? .. Hjälp
kyckling gryta? får tänka .

Nej nu ska jag sluta skriva , måste städa innan D - vaknar och inte låter mej göra nåt.

KÄRLEK TILL ER ALLA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0