9/9

Hmm Varför ska jag tänka innan jag skriver , ´Hah =/


Nu somnade äsklo 11.30
vi har vart vakna från 9.00

Igår så somnade darin vid 19.30 ,
jag har märkt att han blir alltid trött vid den tiden..
Förut han somnade när jag ammade han men nu han är vaken ,
endå om han e galet trött, så jag har börjat lägga han i sin säng och låta han somna av sig
själv, förut hållde jag om han o vaggade , Men sen tänkte jag när han blir stor kommer han 
att lära sig att bara vaggas =S , så jag gjorde så la han i sin säng, och det funkar perfekt. 
har gjort så i 3 dagar ..  Stolt jag känner mig hihi .
En sak har gjort mig galet trött , det är när jag ammar han jag blir galet arg hur han
håller på förstår inte varför - när han dricker efter 5 min så börjar han bli arg o galen
så jag måste stopppa in nappen i hans mun så att han blir tyst = / sen då kan han ta brösten igen .
helt galet tycker jag , det har hållt på i 3 veckor nu .. ibland så tänker jag jag vägrar amma , men han vägrar ta
flaska oxo. finns ingen annat sätt..

¨jag fick en känsla, jag saknar min man just nu - han är på jobbet
jag ringde han nyss , alltid skönt o höra hans röst varje gång jag saknar han .


Ska börja städa - sen äta något ;)


Kärlek till er .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0