Måndag

JUST NU  - 
ligger han på en filt framför tv , så lugn
Min lilla pojke. Älskar dig




Onsdags Fick han 3 månaders spruta , stackarn han började gråta så mycket
så han somna i vagnen, men tur var att han inte fick nån feber .

Så Fredag Den galnaste dagen i hela mitt liv,
Darin blev omkären asså ni förstår omkärelse ,
Jag kunde inte titta på , Mina fötter blev som spagetti  jag fick vara
utanför när min man var med han, hörde han gråta så mycket,
sen fick jag komma in och se min älsklo Gråta som en galning, jag bar upp
han då började han gråta för fullt , fick inte tyst på han , la han på min famn
så trött som han va så somna han. Stackars Älskling Men det blir bra snart..
senare på dagen så sov han , han vakna av smärtan så han fick somna hoss mig
för första gången i vår säng hah, första gången jag ser han så slut . men sen på lördag
morgon var han pigg, men han hade ONT, lite gnällig va han, men jag klarade mig

min man var hemma som tur va. .


 
idag så skrattta han , sån riktit skratt
jag gjorde nåt ljud så han började skratta jag
dog av garv oxo
sen tittar han allvarligt på mej och sen ler han o sprattlar med benen för
fullt.
Vet ni, han hatar o ligga på mage han bara skriker o Gråter

Nej nu Ska jag mysa brevid han ;)


Kärlek Till er

Kommentarer
Postat av: GucciMama

sv: tack så jätte mycket :-)

2008-10-03 @ 14:14:26
URL: http://guccimama.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0