Jag blev Utmanad

Jag blev precis utmanad av söta http://binemaja.blogg.se/   .

Regler: Bloggaren skriver 8 fakta/vanor om sig själv. Den som blir utmanad skriver ett eget blogginlägg om sina 8 fakta/vanor. Efter du har skrivit alla dina 8 vanor/fakta så ska du skriva 8 personer till som du vill utmana!

1. Jag tror på spöken =/  
2. Jag avskyr smärta , Mirakel att jag kunde föda barn , Min son är den bästa som har hänt mig.
3. Jag vill prata rent kurdiska men kan lite som choni bashi - Hur mår du ?.. ( min man är Kurd )
4. Jag är rädd för insekter
5. Jag älskar fortfarande Backstreet boys. *röd om kinderna*
6. Jag Kan tänka hemska Tankar om mina nära och kära om dom dör , vad ska hända med mig?..
7. Jag kan vara extremt lat , ibland kan jag låta bli att, städa och sånt i flera veckor.
8. Jag Kan bli lätt ledsen och arg extremt känslig


jag utmanar alla som blir träffade , höhö


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0